Vilkår og betingelser

Vilkår og betingelser ved kjøp på nettsiden til Leipsland bigård.

Det er viktig for oss at du som kunde skal føle deg trygg når du handler hos oss. Les våre kjøpsvilkår slik at du vet om dine rettigheter.

Pris
Alle priser er inkl. merverdiavgift og er oppgitt i norske kroner. Leveringskostnader (frakt, porto) vil fremkomme i bestillingsløsningen før bestillingen er foretatt og inkluderer alle utgifter forbundet med kjøpet.

Betaling
Når du har foretatt kjøpet hos oss kan du velge å betale direkte inn på vår konto. Eller så sender vi ut en faktura på mail til deg. Når vi har registrert en innbetaling til vår konto sender vi varene til deg.

Frakt
Vi har en fast fraktpris på kr 149,-
NB! Vi sender ikke møbler.
Vi sender pakken som Norges pakke ved de fleste forsendelser.
Vi sender kun til Norge

Levering
Vi sender din ordre etter at vi har registrert en innbetaling til vår konto.

Uavhentede pakker
Dersom kjøper ikke henter ut pakken som er bestilt, er ikke kravene i henhold til angrerettloven oppfylt. Uavhentede pakker vil bli belastet med et gebyr på kr 500,- (kostnader for frakt tur/retur, og emballasje).
Ved manglende betaling til kravet, etter forutgående varsel, bli sendt til inkasso.

Produkter
Vi prøver å beskrive produktene våre så nøye som mulig på nettsiden vår. Ved spørsmål ta kontakt pr. e-post eller ring oss på tlf. 986 94 601.
Vi tar forbehold om trykkfeil og at farge kan avvike fra fot.
Varelageret skal til enhver tid være oppdater med riktig varelager i nettbutikken. Men vi forbeholder oss likevel retten til å annullere deler eller hele ordren dersom varen ikke lengre er på lager. Du som kjøper vil bli informert om dette.

Leipsland Bigård har copyright på alle bildene som blir brukt på vår nettside. Ønsker du å bruke noen av disse bildene ber vi deg kontakte oss.

Reklamasjon

Det er viktig for oss at du føler deg ivaretatt som kunde hos oss. Dersom det er noe feil med varen ber vi deg ta kontakt med oss snarest!
Skadet vare
Om varen er skadet under transport med Posten, skal følgende gjøres:
Du må ta vare på emballasje samt produktene. Gå til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen. Sammen med posten skriver du ut en skademelding. Vi tar kontakt med deg så fort vi mottar skademeldingen fra posten. Lovverket henviser til at du gjør ting «innen rimelig tid» og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng til når du har hentet/mottatt produktet.

Angrerett
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du har mottatt varene fra oss gir en tilbakemelding om dette (angrefrist). Hvis du ikke har mottatt angrerettskjemaet ved levering av produktene eller på e-post, utvides fristen til 3 måneder. For at angreretten skal være gjeldene, må produktet være tilbakelevert til oss i samme mengde og standard som da du mottok den. Alle produktene skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. Eventuell returforsendelse må betales av deg som kunde. Du som kunde har risikoen for transport tilbake til oss. Vi er forpliktet til å betale til deg det du har betalt inkl. porto for forsendelse til deg. Dette gjelder kun når hele kjøpet returneres. Tilbakebetalingen skal skje innen 14 dager etter at vi har mottatt varene fra deg.
Varene sendes tilbake til oss i originalemballasje, sammen med angrerettskjemaet.

NB! Vi henter ikke pakker som blir sendt i postoppkrav til oss.

Ved spørsmål ta kontakt med oss på e-post: leipsland.bigaard@gmail.com